Re: Дали ще стане номера.
Разбира се, че станцията ще може да определи оставащият капацитет с прилична точност.
Говоря за по-други проблеми. Един от все още скъпите компоненти на електричките е батерията. Купил си нова батерия, и някой ти предлага срещу някаква такса за зареждане да ти пробута някаква амортизирана. Ами поне мен не ме кефи подобен вариант. Уре решавам да продам Бентлито, и то въпреки че е на няколко месеца, е с батерия на 10 лета...
Донякъде проблемът би бил решен с батерии под наем. Автомобилът се продава без батерия. Абонираш се към някоя верига предлагаща батерии, и тоя проблем спира да те вълнува.
Тук отиваме на втория проблем. Планирал си по-дълго пътуване. Да кажем с една смяна на батерията. Това при условие, че капацитетът и е поне 80% от фабричния. Отиваш на батериостанцията, но там имат заредени само 2 от Москвич, една от Заз и една от Тико. Всички с капацитет мажду 30 и 40%. Да обяснявам ли какво следва с плановете, пътуването и със следващите подмени на батериите?
Вероятно има и още проблеми за които не се сещам. Дори и батериите на всички автомобили са стандартизирани, и което едва ли ще се случи някога...