Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Кола с ДВГ ---> Електромобил 
Автор Съобщение
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2004 11:32 am
Мнения: 7895
Местоположение: София
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Pif написа:
Пътя е този.


Пътя е единствено този на търсенето и предлагането.


Вто Сеп 19, 2017 1:42 pm
Профил
Ранг: Новодошъл
Ранг: Новодошъл

Регистриран на: Вто Ное 04, 2014 2:12 pm
Мнения: 114
Местоположение: Станке Лисичково
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Aз пък залагам на Трабантче, 5 кВт моторче и десетина акумулаторе...
:evil: :twisted: :evil: Ама първо трябва да убия тъщата, :axe: че да наследя къщата.
:oops: Хе-хе-хе, ще си направя една зарядна станцийка за чудо и приказ!!! :oops: :idea:

_________________
А бе много я обичам Наталия Кобилкина, бе !! .. :oops: :oops:


Чет Сеп 21, 2017 12:57 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 20, 2009 10:54 pm
Мнения: 11338
Местоположение: "Занзибар"
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Някой скоро да е слушал стерео по АМ? Взе да ми липсва.


Чет Сеп 21, 2017 8:48 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 5:20 pm
Мнения: 3231
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Pif написа:
Има и батерии с течен електролит. Едни пичове се фукаха, че са стигнали 500-600 ватчаса на литър. Ако това реално са го направили - и петрола и литиевойонните батерии отиват в историята на транспорта.


https://en.wikipedia.org/wiki/Flow_battery

За това ли говориш? За момента май казват че ставало само за големи стационарни батерии, щото плътността ниска. Но пък концепцията е много добра и ако повишат плътността, зареждането на електромобила ще става както зареждането на нормален автомобил (с тая разлика че ще ти изтакат изхабената течност и ще ти трябват две течности). Мисля че дори има и прототип - автомобил работещ на тоя принцип (но като цяло изглежда по-скоро някаква измама)


Вто Окт 03, 2017 3:17 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Нед Сеп 26, 2004 8:21 pm
Мнения: 28018
Местоположение: София
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Само да не стане така резервоара да е по-тежък от автомобила, това ще зависи от токсичността на електролитите.


Вто Окт 03, 2017 4:33 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Пет Фев 04, 2005 8:59 pm
Мнения: 6019
Местоположение: София
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
У вас в гаража може да си зареждаш електромобила цяла нощ, не е проблем. Проблем е като отидиш на "токо-станцията" как да не губиш 1 час, и хем как за този час да преточат(вземат парите на) 20 човека, а не на само 1.
За това може батерията да е модул, както например газовата бутилка за домашно ползване. Отиваш до колонката взимат ти празната батерия и ти слагат нова - всичко това става на конвейр без да се налага човек да вдига или да сваля каквото и да е - докато трае процеса за 1 минута бибпваш си кредитната карта и си готов.

_________________
Warriors of the Night, ASSEMBLER!!!


Вто Окт 03, 2017 5:29 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:02 am
Мнения: 8900
Местоположение: Разград
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Кой ще определи колко е заредена батерията и в каква кондиция са елементите. В този ред на мисли кой ще плати скапаните при заряд в токо-станцията батерии - ами ти може да прецакаш батерията в къщи с някакво кофти зарядно и после да отидеш и да я смениш в станция и така да си скапваш батерии и да вземаш работещи и после накарай и комшията ти да плаща за твоите скапани батерии. Идеята със сменяемия електролит е най-адекватна според мен към момента, въпреки че и там има въпросителна за това колко точно е разреден електролита който ти източват.


Вто Окт 03, 2017 5:44 pm
Профил ICQ
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Пет Фев 04, 2005 8:59 pm
Мнения: 6019
Местоположение: София
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Батерията е заварен модул под налягане. Като засече спад в налягането окъсява елементите и се самоунищожава. :twisted:


Не плащаш за елементи батерии, а за цяло решение модул. Там си има чипове дето да следят колко колко си налял и излял от батерията и с каква скорост, нещо както "точкомерите" на парното. Ако бързо зареждаш и разреждаш върти повече точки, ако си по-внимателен с педала върти по-малко точки. Ако имаш нов модул батерия с малко точки и ти сложат заредена стара батерия с малко точки, може да се окаже че не само не плащаш ами и пари ще ти дадът. Като модула навърти определен брой точки, се рециклира - сменят се елементите и се рестартират точките.

_________________
Warriors of the Night, ASSEMBLER!!!


Вто Окт 03, 2017 6:08 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Пон Май 12, 2014 10:49 pm
Мнения: 4379
Местоположение: София
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
И на мен това с електролита ми се види най-разумното. Просто ще има лесен и бърз начин да се изясни, какъв точно електролит трябва и зареждаш от него. Може да има и малки разлики в цената. :roll:


Вто Окт 03, 2017 7:15 pm
Профил
Ранг: Почетен член
Ранг: Почетен член
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 30, 2004 4:18 am
Мнения: 632
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Какъв е смисъла от тези врътки? 500 километра пробег са достатъчни. Просто трябва да посеят станции през две пресечки.

_________________
Не мога да знам всичко,а и не искам.Тогава би било прекалено лесно и скучно!


Вто Окт 03, 2017 7:18 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Чет Сеп 26, 2013 1:24 pm
Мнения: 1103
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
500 километра но при 70-80-90 км/час. Карай със 140 и гледай как пробега става под 300 км. Карай 160-170 и пробега ти пада на 200 км. И после чакаш ли чакаш. 100 киловатчаса как се дърпат от мрежата. Средния разчет за едно домакинство е 2.5 киловата. В държавата ток има. Няма трансформатори и кабели. Сега паля колата и след 15 часа съм в Германия. С електромобил и за седмица няма да стигна. Електромобила е да ходя на работа и да се шматкам из града.


Вто Окт 03, 2017 10:54 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Нед Сеп 26, 2004 8:21 pm
Мнения: 28018
Местоположение: София
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Ама зависи от града, карай в LA или Атланта да те виде, след 4 часа задръстване климатика ще е изял повече от двигателя, като минаваш по 200 мили на ден какво правиш? 700км пробег става за града само, иначе дори зя БГ София -Бургас-София само с приспиване, а сега тръгвам в 8 и се връщам в 5 и работа свършвам.


Сря Окт 04, 2017 3:24 am
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Чет Сеп 26, 2013 1:24 pm
Мнения: 1103
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Моя климатик е 2кв. Лятно време като е напекло колата и го пусна - работи около 5 мин на 2 киловата и после пада на 700-800 вата. Освен това периодично спира и тръгва мотора. Но пак на мощности 500-800 вата. Така, че 4 часа каране дори на 1 киловат са ти 4 киловатчаса. От батерия 50-80 киловатчаса е нищо. Зимно време тока за отопление е малко повече. Освен ако климатика не е реверсивен. На плъг-ин приусите е такъв. Те имат и версия със слънчев покрив.


Пет Окт 06, 2017 11:25 am
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Пет Фев 04, 2005 8:59 pm
Мнения: 6019
Местоположение: София
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
С 2кв механична енергия можеш да изпомпаш 8кв топлина/студ. 8кв е купето на кола ми се виждат адски много...

_________________
Warriors of the Night, ASSEMBLER!!!


Пет Окт 06, 2017 12:59 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Пон Мар 13, 2006 12:59 pm
Мнения: 3855
Местоположение: Габрово
Мнение Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Pif написа:
500 километра но при 70-80-90 км/час. Карай със 140 и гледай как пробега става под 300 км. Карай 160-170 и пробега ти пада на 200 км. И после чакаш ли чакаш. 100 киловатчаса как се дърпат от мрежата. Средния разчет за едно домакинство е 2.5 киловата. В държавата ток има. Няма трансформатори и кабели. Сега паля колата и след 15 часа съм в Германия. С електромобил и за седмица няма да стигна. Електромобила е да ходя на работа и да се шматкам из града.

Абе той и моят котор не може да изкара повече от 400км при 140 ... с една бутилка газ. При 160-170 сигурно и аз ще съм на 200км, макар че средна 160-170 аз няма да мога да издържа. А за презареждането че е по-бързо - така е, ама като стигна край Бургас и мнооого се бавя докато спрат да ми треперят ръцете - като видях 1.08лв там срещу 0.76лв в Габрово лятото и ми отне време да заредя...
Да, да се качиш на ДВГ-то и да си за 15ч в DE е по-добра алтернатива от това да си след 5 дни с електрото - ама за 2-3ч със самолет е още по-добре. Това не значи да хвърляме ДВГ и да купуваме самолети. Имам предвид че електричката си е добра опция за понеделник-до-петък до офиса и лидъла. Уикендът е за редови шестак ... Който може да си позволи и двете - евала, който не може прави компромиси и сметки.


Пет Окт 06, 2017 1:35 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Хостинг и Домейни