Автор |
Съобщение |
Реконструктор
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Съб Сеп 25, 2004 11:32 am Мнения: 7895 Местоположение: София
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Пътя е единствено този на търсенето и предлагането.
|
Вто Сеп 19, 2017 1:42 pm |
|
|
hrpankov
Ранг: Новодошъл
Регистриран на: Вто Ное 04, 2014 2:12 pm Мнения: 114 Местоположение: Станке Лисичково
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
_________________А бе много я обичам Наталия Кобилкина, бе !! ..
|
Чет Сеп 21, 2017 12:57 pm |
|
|
bongo_x2
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Вто Яну 20, 2009 10:54 pm Мнения: 11338 Местоположение: "Занзибар"
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Някой скоро да е слушал стерео по АМ? Взе да ми липсва.
|
Чет Сеп 21, 2017 8:48 pm |
|
|
velio
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 5:20 pm Мнения: 3231
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
https://en.wikipedia.org/wiki/Flow_batteryЗа това ли говориш? За момента май казват че ставало само за големи стационарни батерии, щото плътността ниска. Но пък концепцията е много добра и ако повишат плътността, зареждането на електромобила ще става както зареждането на нормален автомобил (с тая разлика че ще ти изтакат изхабената течност и ще ти трябват две течности). Мисля че дори има и прототип - автомобил работещ на тоя принцип (но като цяло изглежда по-скоро някаква измама)
|
Вто Окт 03, 2017 3:17 pm |
|
|
ToHu
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Нед Сеп 26, 2004 8:21 pm Мнения: 28022 Местоположение: София
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Само да не стане така резервоара да е по-тежък от автомобила, това ще зависи от токсичността на електролитите.
|
Вто Окт 03, 2017 4:33 pm |
|
|
ike
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пет Фев 04, 2005 8:59 pm Мнения: 6019 Местоположение: София
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
У вас в гаража може да си зареждаш електромобила цяла нощ, не е проблем. Проблем е като отидиш на "токо-станцията" как да не губиш 1 час, и хем как за този час да преточат(вземат парите на) 20 човека, а не на само 1. За това може батерията да е модул, както например газовата бутилка за домашно ползване. Отиваш до колонката взимат ти празната батерия и ти слагат нова - всичко това става на конвейр без да се налага човек да вдига или да сваля каквото и да е - докато трае процеса за 1 минута бибпваш си кредитната карта и си готов.
_________________ Warriors of the Night, ASSEMBLER!!!
|
Вто Окт 03, 2017 5:29 pm |
|
|
Cekins
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:02 am Мнения: 8902 Местоположение: Разград
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Кой ще определи колко е заредена батерията и в каква кондиция са елементите. В този ред на мисли кой ще плати скапаните при заряд в токо-станцията батерии - ами ти може да прецакаш батерията в къщи с някакво кофти зарядно и после да отидеш и да я смениш в станция и така да си скапваш батерии и да вземаш работещи и после накарай и комшията ти да плаща за твоите скапани батерии. Идеята със сменяемия електролит е най-адекватна според мен към момента, въпреки че и там има въпросителна за това колко точно е разреден електролита който ти източват.
|
Вто Окт 03, 2017 5:44 pm |
|
|
ike
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пет Фев 04, 2005 8:59 pm Мнения: 6019 Местоположение: София
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Батерията е заварен модул под налягане. Като засече спад в налягането окъсява елементите и се самоунищожава. Не плащаш за елементи батерии, а за цяло решение модул. Там си има чипове дето да следят колко колко си налял и излял от батерията и с каква скорост, нещо както "точкомерите" на парното. Ако бързо зареждаш и разреждаш върти повече точки, ако си по-внимателен с педала върти по-малко точки. Ако имаш нов модул батерия с малко точки и ти сложат заредена стара батерия с малко точки, може да се окаже че не само не плащаш ами и пари ще ти дадът. Като модула навърти определен брой точки, се рециклира - сменят се елементите и се рестартират точките.
_________________ Warriors of the Night, ASSEMBLER!!!
|
Вто Окт 03, 2017 6:08 pm |
|
|
lcr
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пон Май 12, 2014 10:49 pm Мнения: 4379 Местоположение: София
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
И на мен това с електролита ми се види най-разумното. Просто ще има лесен и бърз начин да се изясни, какъв точно електролит трябва и зареждаш от него. Може да има и малки разлики в цената.
|
Вто Окт 03, 2017 7:15 pm |
|
|
nobodyshadow
Ранг: Почетен член
Регистриран на: Съб Окт 30, 2004 4:18 am Мнения: 632
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Какъв е смисъла от тези врътки? 500 километра пробег са достатъчни. Просто трябва да посеят станции през две пресечки.
_________________ Не мога да знам всичко,а и не искам.Тогава би било прекалено лесно и скучно!
|
Вто Окт 03, 2017 7:18 pm |
|
|
Pif
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Чет Сеп 26, 2013 1:24 pm Мнения: 1103
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
500 километра но при 70-80-90 км/час. Карай със 140 и гледай как пробега става под 300 км. Карай 160-170 и пробега ти пада на 200 км. И после чакаш ли чакаш. 100 киловатчаса как се дърпат от мрежата. Средния разчет за едно домакинство е 2.5 киловата. В държавата ток има. Няма трансформатори и кабели. Сега паля колата и след 15 часа съм в Германия. С електромобил и за седмица няма да стигна. Електромобила е да ходя на работа и да се шматкам из града.
|
Вто Окт 03, 2017 10:54 pm |
|
|
ToHu
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Нед Сеп 26, 2004 8:21 pm Мнения: 28022 Местоположение: София
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Ама зависи от града, карай в LA или Атланта да те виде, след 4 часа задръстване климатика ще е изял повече от двигателя, като минаваш по 200 мили на ден какво правиш? 700км пробег става за града само, иначе дори зя БГ София -Бургас-София само с приспиване, а сега тръгвам в 8 и се връщам в 5 и работа свършвам.
|
Сря Окт 04, 2017 3:24 am |
|
|
Pif
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Чет Сеп 26, 2013 1:24 pm Мнения: 1103
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Моя климатик е 2кв. Лятно време като е напекло колата и го пусна - работи около 5 мин на 2 киловата и после пада на 700-800 вата. Освен това периодично спира и тръгва мотора. Но пак на мощности 500-800 вата. Така, че 4 часа каране дори на 1 киловат са ти 4 киловатчаса. От батерия 50-80 киловатчаса е нищо. Зимно време тока за отопление е малко повече. Освен ако климатика не е реверсивен. На плъг-ин приусите е такъв. Те имат и версия със слънчев покрив.
|
Пет Окт 06, 2017 11:25 am |
|
|
ike
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пет Фев 04, 2005 8:59 pm Мнения: 6019 Местоположение: София
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
С 2кв механична енергия можеш да изпомпаш 8кв топлина/студ. 8кв е купето на кола ми се виждат адски много...
_________________ Warriors of the Night, ASSEMBLER!!!
|
Пет Окт 06, 2017 12:59 pm |
|
|
gicho
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пон Мар 13, 2006 12:59 pm Мнения: 3855 Местоположение: Габрово
|
Re: Кола с ДВГ ---> Електромобил
Абе той и моят котор не може да изкара повече от 400км при 140 ... с една бутилка газ. При 160-170 сигурно и аз ще съм на 200км, макар че средна 160-170 аз няма да мога да издържа. А за презареждането че е по-бързо - така е, ама като стигна край Бургас и мнооого се бавя докато спрат да ми треперят ръцете - като видях 1.08лв там срещу 0.76лв в Габрово лятото и ми отне време да заредя... Да, да се качиш на ДВГ-то и да си за 15ч в DE е по-добра алтернатива от това да си след 5 дни с електрото - ама за 2-3ч със самолет е още по-добре. Това не значи да хвърляме ДВГ и да купуваме самолети. Имам предвид че електричката си е добра опция за понеделник-до-петък до офиса и лидъла. Уикендът е за редови шестак ... Който може да си позволи и двете - евала, който не може прави компромиси и сметки.
|
Пет Окт 06, 2017 1:35 pm |
|
|