Автор |
Съобщение |
Grubi
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 8:42 am Мнения: 10892 Местоположение: Гьотеборг
|
Въздушен транспорт на Li батерии
Май бях отворил тема преди, но да я обновим. Батерията е 3.7V / 5200mAh - агента DHL / UPS / FedEx Батерията е в устройството. Какви са лимитите, като шипваш повече от едно устройство - предпполагам над някакъв капацитет, вече трябва да си лицензиран за такива неща. А иначе е само картинка, телефон и се позоваваш на съоветната точка от регулацията - за малки батерии. Колегите ми звъннаха точно преди да шипнат 20 устройства за Щатско - щеше да стане красиво
Последна промяна Grubi на Чет Дек 05, 2019 12:22 pm, променена общо 1 път
|
Чет Дек 05, 2019 11:58 am |
|
|
Цецо
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пон Сеп 27, 2004 8:22 am Мнения: 15501 Местоположение: София
|
Re: Шипване на Li батерии
Куриера има една бланка, която трябва да попълните и приложите към пратката, както и да залепите етикетите. Там си пише, колко е разрешеното. Ето това е за FEDEX и UPS. В зависимост от менструалния цикъл, това е достатъчно или може да ти искат и спецификация на батериите... В общия случай дейта шит или някаква картинка им "върши работа", щото просто събират бумаги.
_________________ "Да еба и шибаната държава" мислеше си Гошо, докато се опитваше да улучи кофата за боклук от балкона на осмия етаж.
Последна промяна Цецо на Чет Дек 05, 2019 12:24 pm, променена общо 1 път
|
Чет Дек 05, 2019 12:21 pm |
|
|
Grubi
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 8:42 am Мнения: 10892 Местоположение: Гьотеборг
|
Re: Въздушен транспорт на Li батерии
Благодаря, но май ще трябва да имаме approved account първо.
20 батерии - са 40 клетки, под 5кг са май - но трябва да си регистриран и одобрен.
5200mAh x 3.7V са точно на границата 19.24Wh Две клетки са 38.48Wh, т.е. под 100Wh на батерия
|
Чет Дек 05, 2019 12:24 pm |
|
|
Цецо
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пон Сеп 27, 2004 8:22 am Мнения: 15501 Местоположение: София
|
Re: Въздушен транспорт на Li батерии
Ми това вече си е политика на куриера и то по точно на локалния им офис. Аз лично понякога съм пращал и без акаунт батерии, а понякога и с акаунт се скъсвата да ми се правят на интересни, въпреки, че пращам едно и също нещо с един и същ куриер... Както казах, зависи основно от менструалния цикъл.
Убедил съм се, че най-добре работещия вариант е да не комуникираш с телефонистките. Попълваш си товарителниците онлайн (тук може би ще ти трябва акаунт), прилагаш си съвестно бланките и етикети за батерии и викаш куриер онлайн. Кажеш ли на телефонистката батерия, на нея и светва червената лампа, изпотява се и се почва един обяснителен режим, който в 99.99% от случаите е ненужен.
_________________ "Да еба и шибаната държава" мислеше си Гошо, докато се опитваше да улучи кофата за боклук от балкона на осмия етаж.
|
Чет Дек 05, 2019 12:27 pm |
|
|
Grubi
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 8:42 am Мнения: 10892 Местоположение: Гьотеборг
|
Re: Въздушен транспорт на Li батерии
Ние акаунт имаме, пращаме и получаваме всеки ден. Но не е регистриран за батерии.Сега чакам китаеца да ми каже колко литий има в една клетка.
Но идеята дали да се обадим на агента си, или както казваш да не създаваме излизашна паника. Но ми се струва тъпо да ги пуснат така, и после да ни го забият на американската граница. Особено с 20 устройства вътре - те това ме питат търговците, ама нали сме ги пращали и така - "без нищо" и не е имало проблем...
|
Чет Дек 05, 2019 12:34 pm |
|
|
Цецо
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пон Сеп 27, 2004 8:22 am Мнения: 15501 Местоположение: София
|
Re: Въздушен транспорт на Li батерии
На UPS и FEDEX никога не съм се регестрирал специално за батерии, имаме си оперативни акаунти и си ги ползваме и за батерии включително.
Имам спомени, че май TNT ни искаха някава предварителна регистрация... абе както казах всичко е въпрос на менструален цикъл на девойката (или каквото е там) отсреща.
Не виждам какво могат да "забият" ако документално си подал нещата както трябва. Ако си в нормите като килограми/вати, имаш си етикети, декларации - те са длъжни да ги сложат в огнеупорния контейнер.
Имам известни подозрения, че това ги сърби и незнам, дали не оптимизират разходи като се правят на "неуведомени". Два пъти ми се случи с UPS, да залепят (може би случайно) пликчето с товарителницата върху етикета за опасни стоки... ама това са просто размисли и страсти.
_________________ "Да еба и шибаната държава" мислеше си Гошо, докато се опитваше да улучи кофата за боклук от балкона на осмия етаж.
Последна промяна Цецо на Чет Дек 05, 2019 12:50 pm, променена общо 1 път
|
Чет Дек 05, 2019 12:46 pm |
|
|
Grubi
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 8:42 am Мнения: 10892 Местоположение: Гьотеборг
|
Re: Въздушен транспорт на Li батерии
И аз така си мисля, но тука е по-голям социализъм Ще видим. Или да задам първи въпрос на оператора - днес ден ли ви е или не?
|
Чет Дек 05, 2019 12:49 pm |
|
|