Виж темите без отговор | Виж активните теми
Дата и час: Пет Апр 19, 2024 1:30 am
Автор |
Съобщение |
Private
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 8:22 am Мнения: 1404 Местоположение: София
|
Re: Boeing 737 Max 8
_________________ -= All our life, we are beta testers =-
|
Чет Юни 06, 2019 11:15 am |
|
|
Jack
Ранг: Ориентиран
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 8:16 pm Мнения: 277
|
Re: Boeing 737 Max 8
Ееее... това е гадничко. На тая снимка на срама не би следвало да е изтипосан самолета ( който 97-98 процента ) е правен от хора вече пенсионери и е нямал почти никакви проблеми до сега , а последните 2 % с младия меринджейски състав на Боинг ( а и Колинс до тях за ръчичка и Хъниуел- които някак мимоходом се скатаха в страни от бурята ) , и то както са с нахилените физиономии и пълни джобчета след поредното корпоративно парти. Също така зад тях за фон - дребните гъдинки акционери, чийто единствен интерес към авиацията е финансовия. Ако погледнем следната картинка, стават ясни някои неща : Самолета се прави от далечната 1979 и се вижда ясно как се движи цената на акциите до 2012 - от $30 до $50 ( това значи ли че самолета по това време е по-лош -ами не , напротив-това значи че компанията е в етапа ' нищо за нещо' и хвърля огромен инженерен и финансов потенциал за да стои над повърхността. Тоя хвърлен потенциал резултира в иновации и сигурност и супер качествен продукт с ниска печалба. И около 2012 - о чудо - изведнъж компанията отлепя от земята и навлиза в етапа ' нещо за нищо' . Година 2019 - $350/акция? Този 'летеж' не е генериран от страхотни инженерни иновации (неуспели да се случат за 30+ години и случили се изведнъж за 5-6), а от завишаване на публичната вяра в това че 'яйцето е златно'. Вярата в нещо ( обвързана с емоционална и финансова обосновка от очакваните ползи) както знаем е само-катализиращ се експлозивен процес - кой е толкова глупав да твърди че царя е гол, ако е шивач или негов роднина. Или да каже че комунизЪма няма бЪдаще, ако очаква панелка? Представете си само абсурда -някакъв инвестиционен фонд щял да съди Боинг, не защото не са успели да направят последния си продукт достатъчно качествен, а защото по договор били длъжни нонстоп да анализират 'пъблик тръст' в продукта си и да ги уведомят своевременно ако обществото започне да се съмнява че боядисаното жълто яйце е златно... Те така - проблема не е вече че яйцето не е яйце и че не става за ядене, а в..яяя...рата на хората в това яйце - яйцето е дървено-няма проблем, яйцето е вмирисан запъртък-няма проблем, хората не вярват че е златно и не влагат парите си в него- ааааа...тука вече ша са караме с инженерите проектанти. ПП -кога ще мине кризата с Боинг? Като погледнем цената на акциите на Ербъс, можем и да спекулираме че по някое време и той ще стане 'звездата на шоуто' и хората ще забравят за Боинг, ще приемат за нормално от време на време да падат като круши. Се ла ви.
|
Пет Юни 07, 2019 1:54 pm |
|
|
Zdrav
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Сря Яну 26, 2005 1:01 pm Мнения: 1952 Местоположение: Варна
|
Re: Boeing 737 Max 8
Както пееше един руснак известен с това че подрънкваше на китара: "Жираф большой - ему видней!"
_________________ Най-опасният враг на истината и свободата е мнозинството.
|
Пет Юни 07, 2019 4:30 pm |
|
|
Jack
Ранг: Ориентиран
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 8:16 pm Мнения: 277
|
Re: Boeing 737 Max 8
Аха...м , дааа, вече не се свири и пее така защото първо такива резки акорди на китара и дрезгав глас са политически некоректни(създават напрежение в електората). А и без това всички проблеми са решени и няма нито за какво да се пее, нито за какво да се пише и всичко бавно и полека отива в забрава. Висоцки имаше един български последовател и за мой срам дори му забравих името - тоя който пееше 'Мръсен Син Тролей' и т.н. А и песните му изчезнаха отвсякъде...
|
Пет Юни 07, 2019 6:04 pm |
|
|
Jack
Ранг: Ориентиран
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 8:16 pm Мнения: 277
|
Re: Boeing 737 Max 8
Ако е истина, то се случва за втори път - на пилотите от асоциацията за защита на американските пилоти ' APA ' им е отказан достъпа до симулаторите за тестване на новия софтуер. Хората отказали достъпа са ръководствата на Америкън Ерлайнс и Боинг . Първия път беше между двете катастрофи, когато им беше отказано да се разясни какво е това MCAS . С две думи -задругата на CEO-тата пред масовата публика са нахилени до ушите, но пред тея дето си ги знаят не се и опитват да се прикриват и си защитават 'територията' по странен начин- не допускат до продукта си някой който може и да е заинтересован да му открие недостатъците. https://www.newsy.com/stories/american- ... simulator/Американските пилоти може и да са с железни топки, но никога не си ги залагат на масата за чужди печалби.
|
Съб Юни 08, 2019 10:36 am |
|
|
Dimitar
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 2:38 pm Мнения: 9103 Местоположение: Chicago, IL
|
Re: Boeing 737 Max 8
Малко ги четеш и си ги превеждаш новините като дявола евангелето . Едва ли е работа на пилотите на авиокомпаниите да тестват евентуален фикс, дето още не е официален и не е релийзнат. Като го рилийзнат предполагам ще ги скъсат от тренировки и симулации та сигурно тогава ще се оплакват пък, че много ги тренират. При тая публичност, която има тоя проблем на Бойнг едва CEO-та играят някакви игри, щото ще им излезне през носа. Та пак - подбирай си малко повече източниците и чети между редовете.
|
Съб Юни 08, 2019 4:50 pm |
|
|
ToHu
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Нед Сеп 26, 2004 8:21 pm Мнения: 27994 Местоположение: София
|
Re: Boeing 737 Max 8
Аз само като чуя юниън и от там насетне не искам изобщо да знам за какво се говори, участва ли юниън 100% е със съвсем користни цели, тия няма да си мръдна пръста дори да се да ви 6 месечно бебе, ако няма някаква изгода. П. С. Те тук трябват радикални действия, синдикатите трябва да се обявяват като терористични организации, лидерите им да бъдат публично набити на кол и всички членове разпънати по пътищата...
|
Съб Юни 08, 2019 4:59 pm |
|
|
Jack
Ранг: Ориентиран
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 8:16 pm Мнения: 277
|
Re: Boeing 737 Max 8
Момчета, вие сериозно ли. Това не е типичен синдикат, а по-скоро съсловна организация и си има само един отдел за парични договаряния ( т.е. не става дума за пари) Останалите са сейфти департмент, политически, комуникационен с обществеността и общо взето тая организация се занимава от години с поддържане на доверието между обществеността , пилотите, авиокомпаниите, полиците с техните политики и т.н. Примерно преди 2-3 мес. се занимаваха дали е етично да се разреши от закона оперирането на големи товарни самолети само от един пилот подпомаган от автоматика. Тони и Митко - вие съгласни ли сте над вашата къща да прелита товарен Б-747 управляван само от един пилот? Сега гуглосайте термините: FOQA / FDM Program - ICAO requirement ; QAR Equipment ; Aerobytes ; AvScan; С две думи - по международните стандарти авиокомпаниите интегрират в самолетите паралелни системи за следене на параметрите на полета( QAR ) и последващ анализ на симулаторен софтуер Aerobytes и др. Американ Ерлайнс доброволно си съдействат със сейфти департмен-та на ' APA ' защото без тях нямат съгласието на пилотите да им записват и анализират действията постоянно, т.е. - ' APA ' анализира тези данни с отколенията и грешките и ги ползва за подобряване на инструктажа на пилотите. Екипмента се поставя в кокпита и се включва в захранването, след което получава данни от FMC -то по ARINC / ACARS , и освен това собствени данни от жироскопични сензори. Т.е. -ако включат QAR -а в симулатор който не е фулл моушън, не получават пълни данни за взаимодейтвието м/у новата с-ма MCAS и пилота и анализа е компрометиран. Освен с FOQA програмата, сейфти департмента на APA се занимава и с комуникирането и обсъждането на човешки език с пилотите и авиокомпаниите на NOTAMS примерно за но флай зони ( Венецуела ), обсъждането на Airworthiness Directives ( периодични допълнения към флайт менюълите на самолетите ). Водещ сейфти департмента на APA е кап. Майкъл Микаелис - 737 MAX пилот за Американ и Саут Уест, върл привърженик и пропагандатор на 737 MAX , South West има най-много като бройка 737 MAX, сега стоящи на рампа ей тук: https://www.google.com/maps/@34.6005723 ... 312!8i6656 покрай градчето Викторвил ( Тони, аз ако съм на тебе , ще мръдна малко южно от Вегас да ги видя ) . Та - действието се развива в Тексас ( щата в който някой хора си купуват къща , за да я превърнат цялата във флайт симулатор и после да я подарят на общината за обучение на деца ) Между градовете Далас и Форт Уорт на 'DFW International Airport' във времето м/у двете катастрофи след издадена Airworthiness Directive едните минават от своите Head Quarters от едната страна на летището до тея Head Quarters на другите да си поговорят и обяснят проблема. От страна на APA се нареждат така - капитан/първи офицер; капитан/първи офицер - като екипажи на самолет ( капитана говори, първия офицер помага - та тея хора са джентълмени и са учили Crew Airmanship като част от обучението си ) . От другата страна - второразредни инженери, меринджеи и пиари от Боинг, които им казват нещо от сорта ' нЕма страшно' . Фрустрирани от цялата ситуация, капитаните от APA подават искане до съда за досъп до документация за да си изяснят сами това което не им се казва. Въпреки това пращат до колегите си пилоти комюнике от сорта - ' за сега нямаме категорични данни за проблем със 737 MAX - следим полетите през QAR екипмънта и ако има нещо необичайно, ша са обадим, летете спокойно' - за което по-късно си понасят последствията от колегите си. От третата страна имаме CEO то на Америкън Дъг Паркър -мишок с хитри очички , с великото образование финансов аналист от неизвестен долнопробен колеж, с атитюда си 'фейк ит ънтил ю мейк ит' , всяка седмица участващ в телевизионни шоута за кандидат-финансови спекуланти, изнасящ мотивационни лекции по финансова религия с мотото - 'Тейк дъ Риск' на бъдещите мераклии, няколко пъти хващан от полицията за дрънк драйвинг... Той ли ще обучава пилотите на Америкън на симулатора Департмън оф транспорт на Съединените Щати е издал директива до АPA да излъчи подходящи пилоти, които да участват в тестовете в едно с FAA, Боинг и Американ Ерлайнс. Та единствената грижа на шефа Дъг Паркър е надуването на балона в края на по-горните графики. Просто не бъркайте двата мишока на чело на Американ и Боинг с легендарни CEO-та от миналото като Хърб Келахар, няма ги вече тея времена и всички са наследени от финансови аналисти.
|
Нед Юни 09, 2019 10:37 am |
|
|
Dimitar
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 2:38 pm Мнения: 9103 Местоположение: Chicago, IL
|
Re: Boeing 737 Max 8
Пич, по-леко с въодушевлението - няма добър профсъюз и съществуването им се подчинява единствено на пари и влияние и то не за членовете им. За тях на никой не му пука. Пак ти казвам - профсъюза на пилотите няма никаква работа да тества нещо, дето още не е рилийзнато.
|
Нед Юни 09, 2019 1:58 pm |
|
|
Jack
Ранг: Ориентиран
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 8:16 pm Мнения: 277
|
Re: Boeing 737 Max 8
Ами и така може както казваш. Само да го заявят в прав текст и да пристъпят към съответните действия. Ето как стоят нещата - FOQA/FDM програмата за мониториране на качеството не е задължителна за Северна Америка и авиокомпаниите по закон са поставени пред два варианта за избор: -вар. 1 - избират да имплементират FOQA/FDM за само-мониториране и контрол от свои собствени пилоти и със съдействието на APA ( CAPA ) съсловните организации. При това се ползват от правото на облекчени процедури за контрол от страна на FAA. -вар. 2 - избират да не имплементират FOQA и подлежат на утежнени пълни процедури на контрол от FAA. При вариант едно авиокомпанията се само-контролира от свои собствени пилоти и инструктори, и тяхната съсловна организация, а при вариант -две от пилоти от конкурентни авио-компании, които в свободното време работят като инспектори в FAA. Да казвам ли от Америкън Ерлайнс кой вариант са избрали? Естествено - могат да суич-нат избора си по всяко време когато решат и да плащат повече парички за по-тежък контрол и от не толкова добронамерени конкуренти. Може и да имат нужда от това. Айде, със здраве.
|
Нед Юни 09, 2019 2:38 pm |
|
|
syscop
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 8:39 pm Мнения: 1969
|
Re: Boeing 737 Max 8
_________________ Определянето стойността на дадена величина се нарича ИЗМЕРВАНЕ!
|
Пон Юни 10, 2019 7:51 am |
|
|
bobihot
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 2:35 pm Мнения: 1748
|
Re: Boeing 737 Max 8
Стотици полети в САЩ бяха отменени през изминалия уикенд, поради срив в GPS системите https://www.letene.com/%d1%81%d1%82%d0% ... %85%d0%b0/
|
Вто Юни 11, 2019 6:28 pm |
|
|
Tisho
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пон Ное 22, 2004 10:24 pm Мнения: 1923 Местоположение: Габрово
|
Re: Boeing 737 Max 8
|
Пон Юни 17, 2019 6:02 pm |
|
|
syscop
Ранг: Форумен бог
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 8:39 pm Мнения: 1969
|
Re: Boeing 737 Max 8
https://money.bg/deals/sled-katastrofit ... arizh.html - да си арогантен, нагъл, и т.н. не е най-подходящото поведение в днешния свят. Рано или късно береш това, което си посял.
_________________ Определянето стойността на дадена величина се нарича ИЗМЕРВАНЕ!
|
Вто Юни 18, 2019 9:08 am |
|
|
Jack
Ранг: Ориентиран
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 8:16 pm Мнения: 277
|
Re: Boeing 737 Max 8
Арогантността и надменността не е патент само на американците: ".значи има ранени .... какво значи ранени??? , и в кола може да си ударите.... " https://www.vbox7.com/play:b6de15e460 https://youtu.be/7h2CS_2bOSs Това авиационно 'хард кор порно' се случва всяко лято между чуждестранните туристи с алл инклузиви и български чартърни оператори - 30 годишни самолети , екипажи и авиокомпании опериращи по 3-4 месеца в годината не баш по процедурите на добрата авиационна практика, фалшифицирани надписани часове на пилоти, фалшиви технически прегледи, писани фалшиво по-малко летателни часове на ползване на техниката за да се спести от лизинги.... оттам спестена и липсваща техническа поддръжка в даденото от производителя време, мутро-пилоти изгонени от американски авио-школи като неспособни да си покрият учебните изисквания въпреки парите си, засмукани деца на туристи в басейни на мутро-хотели.... И приказки, приказки, приказки и оправдания- наглясяне на събитията и условието на задачата според желания и полит коректния резултат и никакви поуки за себе си и опит за корекция.
|
Вто Юни 18, 2019 10:16 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|