Според изравнителната сметка на ТЕХЕМ, за изминалия отоплителен период, топлофикация имат да ми връщат към 1100 лв.
И друг път се е случвало и след обаждане в топлофикация, ми обясниха, че в такава ситуация не трябвало да плащам текущата сметка (през интернет банкирането) а когато излезела следващата, неплатената се приспадала от това, което са ми надвзели.
Дотук - добре.
Сега ми прави впечатление, че докато чакам да излезе новата сметка и старата да се приспадне, ми надчисляват лихва за просрочено плащане в размер на около 3% месечно.
Та по мои сметки, докато ми "върнат" надвзетото, че трябва да им платя още около 40 лв.
Напомням, че върху надвзетата сума не ми надчисляват също така "любезно" никакви лихви.
Очевидно не съм и единствен.
Що за олигофрения е това?
Какво бихте ме посъветвали да направя?
PS:
Всъщност онези 3% за които говорих по-горе не били наказателна лихва, ами отстъпка за лоялни клиенти, които си плащат месечните сметки в срок до края на текущия месец, но аз понеже, като съм надплатил 1100 лв, не съм лоялен клиент и този "бонус" не ми се полага.