Отговори на тема  [ 108 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Подкарване на LSU 4.9 
Автор Съобщение
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 20, 2009 10:54 pm
Мнения: 9627
Местоположение: "Занзибар"
Мнение Re: Подкарване на LSU 4.9
Аз пък преди да повярвам (или не) на нещо от интернет старателно чета коментарите отдолу. И не само...

Преди време имаше независима система за рейтинг, но я компроментираха щото уж събирала данни за държавната телевизия на дойчовците! :mrgreen:


Сря Сеп 16, 2020 3:11 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:02 am
Мнения: 7769
Местоположение: Разград
Мнение Re: Подкарване на LSU 4.9
Абе не знам за еколозите колко са важни ама кола с неработеща сонда вдига разхода с около и над 2 литра. Пък като е на газ става още по интересно - като караш на дълъг път компа се тримва и после на бензин не върви. Като караш на кратки разстояния пък се тримва между газ и бензин и почва да прави едни странни работи. Хеле пък като се смени газта колко е интересно... На някой дърта баба може и да и е все едно с или без ламбда, ама на новите не е точно така. Специално на наште за еко-то си има втора сонда след катализатора, обаче за нея компа не се сърди че не работи. А и те не се и повреждат като цяло.


Сря Сеп 16, 2020 3:27 pm
Профил ICQ
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2004 11:32 am
Мнения: 6871
Местоположение: София
Мнение Re: Подкарване на LSU 4.9
Cekins написа:
Да - 150 е. Идея си нямам как са и клапаните, обаче газаджията дето я нося при него каза че всичко е точно и по всяка вероятно клапаните наистина са правени скоро, както твърдеше тоя от който я купих.

Аз отначало като седнах на нея и ми се струваше мноооого мощна - все пак слязох от 55к.с. калинка. Ама сега като я покарах малко и тия 150 к.с. и идват с една идея по-малко. 165 щеше да си е таман. Миналата година като тръгнах да търся нямаше никак избор а и жената и тя имаше мнение по въпроса. Накрая избора се сведе до две коли. И двете бяха CVT-та с газ, само че другата беше сива и беше доста по зле от мойта.

А CVT-то ми е голям кеф, карал съм и нормален автомат, ама това е друго нещо. Не на всички им допада - на мен си ми е ок. Отпуската на нито един от преходите не съм слязал от колата и да се чувствам уморен - със служебните Дачии и като пътник само Разград - София се уморявам повече...


CVT-то е най-добрата трансмисия за всекидневна кола, НО ако не беше направена от кашкавал и лайна, както почти всичко в днешно време. :) Обслужвай безкомпромисно, сменяй маслото често, наливай само най-качественото (което предполага да седиш далеч от т.нар. фирмени сервизи) :) Ама айде да не спамиме, темата е, напомням - употребата на широколентова ламбда за недопускане на обедняване на сместа при каране на газ.


Сря Сеп 16, 2020 6:42 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 108 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Хостинг и Домейни