Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Маркировка на процесор - Моторола ? 
Автор Съобщение
Ранг: Минаващ
Ранг: Минаващ

Регистриран на: Пон Дек 13, 2010 5:20 pm
Мнения: 58
Мнение Re: Маркировка на процесор - Моторола ?
Да мотора е дизелов на Мазда компрекс - 75к.с от 1992г.
От ГНП-то което е маханично има 3 букси които отиват към ECU–то,едвали управляват порцията гориво или аванса му...
Има упеавляние на подгревни свещи,перка на вентилатор,следене на обороти....проверка на записани грешки / дигностика / ,което е доста оскъдна..С един LED на определени крачета от ECu-то се следи комбинация от "0" и "1" / комбинация на импулси / се определя номера на грешката.


Пон Юни 04, 2018 7:23 am
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 03, 2005 1:21 am
Мнения: 10573
Местоположение: София
Мнение Re: Маркировка на процесор - Моторола ?
А ти какво искаш да причиниш на автомобилчето? Като подход не е ли приложим тъй наречения "пиджибек"? Екуто си прави неговите си неща. Ти с външно устройство манипулираш сигналите му, и си ги преправяш по твой вкус.


Пон Юни 04, 2018 10:14 am
Профил
Ранг: Минаващ
Ранг: Минаващ

Регистриран на: Пон Дек 13, 2010 5:20 pm
Мнения: 58
Мнение Re: Маркировка на процесор - Моторола ?
Ами първо от чисто любопитство за възможностите на процесора ..който се оказа в под следствие напълно "осакатен да си говори с някой" :D :D
На следващ етап за напред може да не е точно с този процесор е да се намери възможност за комуникация и доработване на работата на процесора. Всеки може да го тълкува по различен начин...губене на време, загуба на пари,изкарване на пари...
Ако не знам какво може да "управлява" няма да мога на предприема следващата крачка като идеята за "пиджибек " също е добра идея ! ;)


Пон Юни 04, 2018 2:32 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Нед Яну 01, 2012 7:04 pm
Мнения: 2581
Местоположение: Велико Търново / София
Мнение Re: Маркировка на процесор - Моторола ?
Помпата може да има някакви клапани за изключване. Дори нещо като имобилайзер. То при теб нз дали има. Двигателя вероятно има и дроселова клапа при гасене да не тресе. При по старите TDI със разпределителна помпа управлението е електрическо. Ама аванса си е пак с центровка на помпата. Оборотите - да вероятно се вземат импулси от помпата, тъй като нямаш датчик колянов вал. Третата букса не мога да измисля за какво е :D
Предполагам че ако таблото е електронно и този компютър го управлява директно.
На фиат пунто МК1 ECUто е със 68HC11 нещо си...
Като цяло това може да се направи с един кирлив PIC...

_________________
https://github.com/slav4ocom/


Пон Юни 04, 2018 3:42 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Хостинг и Домейни