Отговори на тема  [ 123 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
ECU с 2 карти за предварение на запалването? 
Автор Съобщение
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Пон Май 12, 2014 10:49 pm
Мнения: 4379
Местоположение: София
Мнение Re: ECU с 2 карти за предварение на запалването?
В сервиза в който ходя на ГТП правят "смоук тест" със сонда в ауспуха в продължение на около 5 минути. Добре че от видеонаблюдението не се разбира, че моторът не работи през това време :)


Сря Май 30, 2018 2:12 pm
Профил
Ранг: Почетен член
Ранг: Почетен член
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 20, 2005 12:44 am
Мнения: 616
Местоположение: Варна
Мнение Re: ECU с 2 карти за предварение на запалването?
в ук ако колата е дизел и отзад пропуши не минаваш преглед и се отбелязава като значително отклонение. Това е от много скоро.
https://www.gov.uk/government/publicati ... ion-limits

@lcr
LPG системата трябва да се инсталира както е предвидена да се инсталира и както е минала одобрението.
Газовите системи които се инсталират трябва да бъдат от одобрен списък. Правилата за газови инсталации няма да коментирам.
Дългият трим служи основно за диагностика дали всичко е наред по горивната система. Късият трим се адаптира бързо, така че на практика газа не влияе на работата на бензин.
В УК инсталаторите са сертифицирани. Дори и сам да си инсталираш системата трябева инсталатор да ти я регистрира, защото после застраховка йок и ще пътуваш с автобуса.


Сря Май 30, 2018 7:29 pm
Профил
Ранг: Форумен бог
Ранг: Форумен бог

Регистриран на: Пон Май 12, 2014 10:49 pm
Мнения: 4379
Местоположение: София
Мнение Re: ECU с 2 карти за предварение на запалването?
Напротив. При ГИ без обд връзка с бензиновото ECU и лоша настройка (например прекалено богата смес), неминуемо се слува следната история:

Бензиновият компютър следейки ламбда сондата, вижда богата смес и свива инжекторните времена първоначално посредством късия трим и понеже състоянието е устойчиво, променя и дългия. Така идва момента в който всичко е наред.
....До следващия студен старт на бензин.
Моторът трудно пали, кюфка, забива, защото с тези настройки сместа на бензин е прекалено бедна. Трябва да минеш някак поне 5 - 10 км за да може да се адаптира. А когато обърне на газ, нещата се повтарят.

При наличие на обд връзка, газовият компютър вижда и ламбда сондата и стойностите на тримовете и реагира адекватно за да бъдат тримовете в нормалните им граници.

При липса на обд комуникация, горното може да се избегне, ако газовата е настроена правилно. А за да се настрои правилно, трябва да се гледа най-вече дългия трим и в зависимост от това накъде се изменя, да се променят газовите времена.

Газаджиите масово не правят това, заради огромноно разнообразие от бензинови ECU - та и необходимите инструменти за наблюдение на работата им.

У нас също не можеш да узакониш конверсия, ако не представиш съответния документ. Нещо повече - ако уредбата ти я монтира сертифициран инсталатор, трябва да отидеш на друго място да я прегледат и да ти издадат необходимите документи, защото не може инсталаторът сам себе си да сертифицира.


Сря Май 30, 2018 11:03 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 123 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Хостинг и Домейни